Freitag, 24. August 2007

Alter schützt vor Torheit nicht....

ich... be emmer no am warte of min Isatz... s het mega wenig Lüt dorom hani noni chönne afange schaffe.... do chonnt mini Kollegin.. si mües ofs WC ebi schnäll chön eri Theke öbernä. Jo klar i be zwar ned igschtämpflet... aber worom ned... wenn si ned grad e halbe Roman of de Toilette liest got das scho klar. De erschti Gast näheret sich... er esch schätzigswiis 45 ned wörkli höbsch.. aber er mues jo nor öppis trinke be mer...

Ich: Hallo...
Er: Hoi..hoi... (imene schlimige Ton)
Ich: Was hätsch du gärn...?
Er: Es Cola ond dini Natelnommere... (grinst breit)
Ich: (be komischerwiis ned mol schockiert) s erschte got s zwöite hämmer leider ned im Agebot...
Er: chönnt mer das ned wächsle.. ich wett lieber dini Natelnomere als es Cola...
Ich: (ime sehr bestimmte Ton) Nei!!

...was semmer eigentli e Nachtclub oder di allgemein Uskunft??? Er cha vo mer us e Swisscomshop wenn er e Natelnommere wot.. det chonnt er grad sini eignigi öber ond mues ned anderi nach erere froge :o)

Keine Kommentare: